Praag, tot ziens! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Saïdja Deckere - WaarBenJij.nu Praag, tot ziens! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Saïdja Deckere - WaarBenJij.nu

Praag, tot ziens!

Blijf op de hoogte en volg Saïdja

09 September 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

Na 3.5 maanden is het tijd om mijn 'thuis' in Praag te verlaten en is er weer een mooie periode afgesloten. Wat zijn de afgelopen 5 weken nog voorbij gevlogen!

Deze weken stonden vooral in het teken van het afronden van mijn stage. Heb met een eindsprint mijn onderzoek afgemaakt, mijn eindbeoordeling gehad en de mogelijkheid gehad mijn onderzoek te presenteren aan het management van BlueLink. Dat was wel even spannend, maar was tof om het zo af te ronden en te presenteren aan het bedrijf, ze waren zeker geïnteresseerd!
Al met al ben ik erg tevreden hoe ik het uiteindelijk allemaal heb afgerond met een fijne/goede waardering vanuit BlueLink. Zoals ik al eerder heb vermeld was het best pittig, 40u werken met mijn werk voor school ernaast en natuurlijk Praag ontdekken. Maar, zeker de moeite waard. :)

Gelukkig heb ik ook nog aardig wat kunnen doen in de afgelopen weken naast stage. Allereerst het festival Prague open Air, wat een heerlijk feest! Een grote hal lekker kunnen los gaan! De week erop kwam Carola al langs voor een weekje! Was erg gezellig en fijn dat me dinnie er was. Zijn uitgeweest, stembanden getest bij de karaoke, Praag gezien en fijn wat bij kunnen kletsen. Dan nog na het weekend met Car zelfs nog meer bekenden uit Terhole en omgeving, een en al gezelligheid! En me laatste daagjes in Praag nog even met pap genoten, die kwam me oppikken.

Verder was het natuurlijk ook weer afscheid nemen, collega's en nieuwe vrienden waarmee ik dan toch deze zomermaanden gedeeld heb. Natuurlijk nog wel even met een klein afscheidfeestje. Zal de kleine dingetjes afentoe wel weer missen, bv een 'biertje' na het werk om de dag bespreken en dan altijd net even iets te gezellig!

Ik kan tevreden terug kijken op een mooie periode, veel geleerd op allerlei vlakken, een mooie eindbeoordeling, nieuwe mensen ontmoet en een gezellige en leuke tijd in het mooie Praag!

Groetjes vanuit Terhole, want ben eigenlijk alweer net vanavond aangekomen samen met pap in het Zeeuwse. Zal vrijwel gelijk ook weer naar Eindhoven pendelen, want alles is eigenlijk alweer begonnen, we gaan weer lekker door!

Tot snel weer! :)
Liefs

  • 10 September 2014 - 19:14

    Marian:

    Wat fijn om te horen dat je het reuze tof gehad heb. Leuk dat je stage goed beoordeeld word, had ik wel verwacht hoor, zoals jij je inzet voor alles. Wens je alle goeds verder met je school en we horen of zien het wel als er weer plannen zijn. Heb er steeds van genoten. Groetjes Marian (Hulst)

  • 10 September 2014 - 20:21

    Es:

    Fijn dat je t leuk hebt gehad! Ik zal je wel missen hoor! We hebben biet eens Bye kunnen zeggen! Maar heel veel plezier en succes in de toekomst! :)

  • 10 September 2014 - 20:21

    Es:

    Fijn dat je t leuk hebt gehad! Ik zal je wel missen hoor! We hebben biet eens Bye kunnen zeggen! Maar heel veel plezier en succes in de toekomst! :)

  • 10 September 2014 - 23:03

    Ome Marc:

    was weer de moeite ee nu den 12 sept nog willen lukken dan e je je best gedaan maak het he de gr: van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Saïdja

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 743
Totaal aantal bezoekers 23859

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2019 - 10 November 2019

Rondreis Japan!

03 Oktober 2018 - 24 Oktober 2018

Rondreis Uganda!

09 September 2017 - 17 September 2017

Roadtrip IJsland

23 April 2017 - 15 Mei 2017

Rondreis Cuba!

19 Maart 2016 - 10 April 2016

Op pad in Zuidelijk Afrika

21 Mei 2014 - 10 September 2014

Stage Praag!

24 Januari 2013 - 15 Augustus 2013

Stage Australië!

Landen bezocht: